Vânzător – având denumirea comercială SERCOM CARMEN PROD COM S.R.L. – persoană juridică de naționalitate română
Cod unic de înregistrare fiscală: RO23037270
Număr înregistrare Registrul Comerțului: J40/245/2008
Sediu Social: Str. Migdalului 50 A Camera 1, Bucuresti, Sector 6
Telefon: - 021.224.5687
Email: sercomcarmen@gmail.com
Cumpărător – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică care își face un Cont pe Site și efectuează o Comandă.
Client – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau orice persoană juridică care are sau obține acces la Informații, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic, etc).
Cont - secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Cumpărător și istoricul comenzilor plasate pe site. Cumpărătorul se va asigura că toate informațiile introduse la momentul creării Contului sunt corecte și complete.
Site - domeniul www.srcpieseauto.ro și subdomeniul acestuia.
Comandă - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri de pe Site.
Bunuri - orice produs menționat în Comandă care urmează a fi furnizat de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
În stoc furnizor - Produsul se află în depozitul furnizorului (terță parte) şi se poate livra după confirmarea stocului de către furnizor, şi după confirmarea comenzii de către Client. Informaţia de stoc este preluată de la furnizori şi nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
Review - o evaluare scrisă realizată de către cumpărătorii bunurilor, pe baza experienței personale și a capacității acestora, în vederea indicării conformității bunurilor cu caracteristicile și specificațiile acestora de pe site. Prin efectuarea de review-uri pe acest site, cumpărătorii au luat la cunoștință și își exprimă acordul ca aceste postări să devină accesibile publicului larg, cu protejarea confidențialității datelor Cumpărătorilor.
Campanie - acțiunea de a expune în scop comercial un număr finit de Bunuri având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp, stabilită de către Vânzător.
Contract - reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Informații -Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Prin accesarea sau utilizarea acestui site, în orice mod, vă exprimați, în mod expres, acordul cu privire la respectarea Temeniilor și Condițiilor de utilizare a site-ului. Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile, deoarece acestea conțin informații referitoare la drepturile și limitările legale cu privire la acest site. Datorită modificărilor legislative care pot surveni, această secțiune de Termeni și condiții poate suferi schimbări periodice. Va rugăm să revizuiți Termenii și condițiile generale la fiecare accesare a site-ului, cu luarea în considerare a oricărei modificări aduse.
-Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil.
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresă de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna sumă achitată.
2.3. Transmiterea comenzii pe Site va fi urmată de recepția unui email/sms automat care atestă doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanții Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii și, implicit, nu semnifică încheierea contractului la distanță.
Vânzătorul va verifica comanda urmând să comunice prin email/sms Cumpărătorului rezultatul verificării. Expedierea prin email/sms a detaliilor de livrare a comenzii de către Vânzător către Cumpărator, făra a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumpărătorului, constituie momentul încheierii Contractului la distanță. Mesajul cu detaliile de livrare reprezintă anexă la Contract.
Bunurile cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind plata și livrarea.
În cazul bunurilor cu status “Stoc Furnizor” sau "Cere ofertă", încheierea Contractului la distanță se va face numai după confirmarea dată de Vânzător către Cumpărător că bunul respectiv este disponibil la Furnizor și cu indicarea pretului acestuia, precum si cu confirmarea prealabila a acceptarii ofertei de pret de catre Cumparator. Confirmarea comenzii va fi transmisă prin e-mail/sms Cumpărătorului.
2.4. Informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Cumpărător. Pentru motive justificate Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în bază conduitei sau a activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de Bunuri sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea „contact” din Site. Vor fi cenzurate de pe Site mesajele care conțin injurii sau un limbaj neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta, cu condiția respectării oricăror limitări legale.
3.3. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta, într-o anumită perioadă de timp și în limită stocului disponibil. Specificațiile tehnice sau tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt informative și pot fi schimbate fără o înștiințare prealabilă, iar Vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate asupra schimbărilor care ar putea surveni.
3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în RON și includ T.V.A. (19%).
3.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Totodată Vânzătorul nu garantează disponibilitatea Bunurilor prezentate pe Site, motiv pentru care Vânzătorul va avea dreptul de a livra parțial o anumită comandă în cazul în care anumite Bunuri nu mai apar în oferta curentă a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsa momentană din stoc, epuizarea ediției, etc).
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
5.1. Informațiile prevăzute pe site, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect. Vânzătorul nu este responabil pentru conținutul unor site-uri care nu sunt deținute de către acesta.
5.2. Cumpărătorului/Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, asocierea, expunerea, includerea oricăror informații în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricăror informații în afară Site-ului, decât cu acordul scris expres al Vânzătorului.
5.3. Toate mărcile comerciale afișate pe acest site sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului sau a altor societăți afiliate. Orice utilizare neautorizată a acestor mărci este strict interzisă și constituie o încălcare a legislației privind mărcile, drepturile de autor, alte drepturi de proprietate intelectuală sau a legislației privind dreptul concurenței neloiale guvernată de dispozițiile Legii nr. 11/1991.
5.4. Puteţi raporta orice eventuală încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală sesizată pe site la adresa sercomcarmen@gmail.com.
5.5 Serviciul de identificare conform serie de sasiu se realizeaza prin redirecționare către o platforma terta, pusă la dispoziție printr-un parteneriat. Vanzatorul nu este răspunzător pentru acuratețea informațiilor prezentate prin platforma terta, și nici pentru respectarea de către aceasta a drepturilor de proprietate intelectuală a producătorilor de echipament original prezentate în platforma.
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda, efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, și implicit nici rezervarea automată a Bunului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
6.3. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către bancă emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plătii online.
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de către Vânzător, în cazul plătii online.
- datele furnizate de către Client/Cumpărător pe Site sunt incomplete și/sau incorecte si Comanda nu poate fi înregistrată.
6.5. Dacă Clientul/Cumpărătorul este o persoană fizică, acesta poate solicita retragarea din contract, respectiv să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a fi nevoit să suporte alte costuri decât cele de livrare. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
6.5.2. Pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/ Card bancar-> prin virament bancar;
6.6. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile.
6.7. În cazul în care un Bun comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
7.1. Excepțiile de la dreptul de retragere, precum și norme în completarea prezentei secțiuni se regăsesc în Politica de retur, disponibilă la https://www.srcpieseauto.ro/politica-de-returnare.
8.1. Informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător/Client Vânzătorului vor rămâne în proprietatea Vânzătorului.
8.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
9.1. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Cumpărătorului îi revine obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont. Anumite preturi afisate pe Site se calculeaza pe baza unei formule care are la baza pretul preluat prin feed-uri automate din listele furnizorilor. Vanzatorul depune toate eforturile pentru ca toate listele de preturi sa fie afisate corect insa este posibil ca un numar mic de Bunuri din catalogul site-ului sa se listeze cu indicarea unui stoc diferit, situatie in care Vanzatorul va confirma Cumparatorului existenta stocului si conditiile oferite de furnizor.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea bunurilor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se într-un termen de 2 zile lucrătoare de la primirea informatiilor corecte.
Daca plata se face în avans, clientul va avea dreptul de a primi înapoi banii plătiți pentru produsul respectiv care nu a putut fi livrat. În toate cazurile în care produsele nu se pot livra din motive obiective, Cumpărătorul va putea cere doar returnarea imediată a sumelor încasate deja de Vânzător, dar nu și alte despăgubiri.
9.2. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunurile vândute, odată cu livrarea acestora și/sau în format electronic, prin poștă electronică, la adresă de e-mail sau la adresa poștală menționată de Cumpărător.
9.3. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său.
9.4. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul acceptă să primească facturile și în format electronic prin intermediul poștei electronice, la adresă de e-mail indicată de acesta din urmă în acest scop.
9.5 Se adaugă taxă de procesare în valoare de 15 RON - TVA inclus pentru comenzile cu valoare mai mica de 120 RON cu TVA livrate prin curier.
9.6 Se adaugă taxă de procesare în valoare de 10 RON - TVA inclus reprezentand cost ambalare suplimentara pentru produsele ce reprezinta risc de deteriorare la transport.
10.1. Vânzătorul va livra Bunurile prin curierat rapid. Livrarea produselor comandate de la S.C. SERCOM CARMEN PROD COM S.R.L. se efectuează pe întreg teritoriul Romaniei prin FAN CURIER. Taxele de transport rămân cele stabilite pe site, indiferent prin ce firmă de curierat se expediează produsele comandate.
Livrarea produselor achizitionate prin intermediul site-ului www.srcpieseauto.ro se poate face in 2 modalitati:
Pentru produsele livrate prin intermediul Fan Courier, vor exista urmatoarele cheltuieli de transport:
Exceptii de la aceste modalitati de livrare
In momentul primirii coletelor aveti obligatia sa verificati cu atentie piesele primite. Reclamatia referitoare la integritatea coletului sau a continutului acestuia trebuie facuta in momentul receptionarii coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat. Daca in urma deschiderii coletului exista un produs sau produse care prezinta urme de lovire, zgariere sau alte probleme cauzate de transport, puteti refuza comanda, moment in care trebuie sa completati un proces verbal de constatare. Procesul verbal poate fi completat doar in prezenta curierului. Comanda refuzata va fi returnata in totalitate.
Produsele pentru care plata s-a efectuat prin ordin de plata bancar vor fi expediate doar dupa confirmarea intrarii banilor in cont.
Ridicarea personala a comenzii de la punctul de lucru se poate face doar dupa ce ati fost anuntat ca produsele d-voastra pot fi preluate.
In cazul produselor achitate in avans de catre persoane fizice este necesar ca la ridicarea lor sa prezentati un act de identitate. In cazul persoanelor juridice pe langa actul de identitate trebuie sa prezentati o imputernicire din partea firmei sau stampila societatii.
Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 9-18 si Sambata 9-13
10.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
10.3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul României.
10.4. Detaliile de livrare a Bunurilor incluzând, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciata în orice mod de pe urmă încălcării acestora.
11.1. Bunurile comercializate de Vânzător beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
11.2. Pentru Bunurile comercializate de Vânzător, certificatele de garanție sunt emise direct de producătorii/distribuitorii acestora. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului certificatul de garanție aferent Bunurilor vândute, odată cu livrarea acestora și/sau în format electronic, prin poștă electronică, la adresă de e-mail sau la adresa poștală menționată de Cumpărător.
11.3. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunurilor vândute, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul sau.
11.4. Garanţia acumulatorilor auto: După primirea acumulatorilor auto, Cumpărătorul este obligat să se deplaseze în termen de cinci (5) zile lucrătoare cu acumulatorul montat în maşină, la orice service auto autorizat RAR pentru a se efectua măsurătorile necesare pentru validarea garanţiei. La service-ul auto urmează a se verifică încărcarea bateriei, precum şi sistemul electric al maşinii. Aceste mențiuni urmează a fi cuprinse în conținutul certificatului de garanţie. Din şase în şase luni procedura trebuie refăcută, în caz contrar Cumpărătorul nu mai beneficiază de garanţie.
Dreptul de proprietate asupra Bunurilor va fi transferat la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (prin livrare înțelegându-se semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
13.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia dintre obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora dupa livrare.
13.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza, respectiv de a modifica periodic conținutul Termenilor și Condițiilor, în conformitate cu schimbările legislative în domeniu. Documentul este opozabil Clienților / Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
14.1. Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
14.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu au putut fi soluționate prin email sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Petras Sorin, pe adresa sercomcarmen@gmail.com.