Conform legii
O.U.G. 34/2014, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen
de 14 zile de
la primirea produselor
Consumatorul
are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără
penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea
produsului.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de returnare este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de
returnare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe, pentru care s-a solicitat avans sau care au fost achitate integral si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna
Inainte de expirarea perioadei de returnare,
consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de a returna
piesele, in scris la adresa de e-mail sercomcarmen@gmail.com
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de
catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10
zile de la primirea returului.Piesele vor fi returnate doar prin intermediul
Fan Courier la adresa Bucuresti str Turda nr 131 Bl 10A3 Parter (Magazin Piese
Auto),sect 1 cod postal 011326.Coletele nu se vor trimite cu valoare ramburs !.Banii se vor returna dupa
verificarea pieselor si a ambalajelor lor.
Pentru persoane fizice returnarea banilor se
poate face in numerar la adresa de mai sus sau prin virament bancar.
Pentru efectuarea viramentului bancar trebuie sa specificati numarul contului
IBAN, numele titularului si CNP-ul.Titularul trebuie sa fie acelasi cu cel din
factura emisa pentru produsele achizitionate.
Pentru persoane juridice returnarea banilor se
poate face numerar la adresa de mai sus,in acest caz trebuie chitanta din
partea firmei pe care s-a emis factura pe suma incasata, sau prin virament
bancar.Pentru efectuarea viramentului bancar trebuie sa ne comunicati numele
Bancii si numarul contului IBAN.Titularul contului trebuie sa fie acelasi cu
cel din factura emisa pentru produsele achizitionate
Produsele primite incomplet sau deteriorate la
transport se vor inlocui fara taxa de transport in termen de 7zile,in limita
stocului disponibil sau veti primi retur contravaloarea acestora.
In cazul comenzilor care au beneficiat de
livrare gratuita si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub
valoarea de livrare gratuita) sau total, din diverse motive neimputabile
vanzatorului(de ex.achizitionare de produse pe propria raspundere, fara a pune la
dispozitiei vanzatorului date despre masina, seria de sasiu, date de
identificare comunicate eronat de catre cumparator, modificari aduse masinii
fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta
vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este
suportata de client si se va ragasi pe factura de retur.
Pentru a efectua returul de marfa prin curier
sunt necesari urmatorii pasi:
-completati de pe site formularul de retur dupa care il trimiteti-veti primi din partea
noastra confirmare de primire.Formularul de retur trebuie sa se regaseasca si
in colet.
-ambalati produsul/produsele in mod corespunzator
astfel incat ambalajul original sa ramana intact. Deterioararea produselor
in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei
returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea
returului.
-predati coletul la Fan Courier si respectati
adresa de livrare cat si indicatiile cu privire la modul de completare a taxei
de transport.
-dupa ce vom receptiona coletul veti fi
contactat
Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara
etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele care nu se afla in ambalajul original
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele
originale; de aceea daca piesa solicitata de d-voastra are mai multe componente
(formeaza un kit) nu montati partial din componente!
- Piesele care nu a fost verificate înainte de
montare cu privire la interschimbabilitate si prezinta urme de montaj , au fost
vopsite, sudate, etc.
- Piesele de origine comandate din depozite externe
pentru care s-a solicitat plata in avans
- Piese originale comandate gresit de catre
client : piese electrice, chei, cilindri inchidere, module programate, piesele
speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de
siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta ), huse si acoperiri
- Coletele care au mentionata suma de ramburs pe
eticheta de transport
Retur pentru piesa veche la schimb
Piesele vechi la schimb se vor returna in termen de
maxim 10zile ,obligatoriu in
ambalajul piesei noi.Piesele vechi trebuie sa fie curatate si asamblate si sa
prezinte doar urme de uzura normala de
functionare.
Suma perceputa ca si valoare de garantie pentru
piesa la schimb va fi returnata doar dupa ce furnizorul isi va da acordul cu
privire la “calitatea piesei la schimb”.Aceasta poate sa dureze si pana la
30zile lucratoare.Daca piesa este refuzata ca si piesa la schimb atunci suma oprita
ca si valoare de garantie nu se returneaza.
Contravaloarea transportului pentru returnarea
piesei la schimb este in sarcina cumparatorului
Criterii pentru care piesele vechi pot sa fie
refuzate ca si piesa la schimb
1.Etriere
-uzura a piesei turnate provocata de discul de
frana
-deteriorarea excesiva a surubului de purjare
-orificiul de intrare al conductei de frana crapat
sau deteriorate
-ghidaj cablu de frana de mana deterioarat
-brat suport deteriorat
-orificii placute rupte
-ghidaj suport deteriorat
-picioruse de montare deteriorate
2.Pompe
servo directive
-fulia să nu fie lovită / îndoită,fuliile
presate trebuie sa fie pe ax,fuliile de plastic sa nu fie crapate sau rupte
-tubul
de intrare sa nu fie deteriorat sau placa de inchidere a pompei strapunsa sau
deteriorata la cele de aluminiu
-rezervoarele
de lichid trebuie sa fie cele originale,nu trebuie sa fie fisurate sau rupte
-corpul
pompei nu trebuie sa prezinte fisuri ,deformari sau alte deteriorari
-tevile
de pe pompa sa nu fie deteriorate si sa fie montate la fel ca pe pompa livrata
-axul
pompei sa nu fie iesit sau rupt
3.Casete de directie
-cremalierele
nu trebuie sa fie corodate sau erodate.In functie de gradul de coroziune sau
erodare se poate percepe penalizare din suma de garantie
-cremaliera
indoita,conducte deteriorate sau lipsa,puncte de fixare deteriorate
-arbore
deteriorat,rupt sau lipsa
-carcase
rupte ,indoite sau cu filete deteriorate
4.Compresoare aer conditionat
-compresorul
este deteriorat de exemplu ureche de prindere rupta sau este incomplet
-axul
compresorului este gripat ,nu se roteste stanga-dreapta
-compresor
complet ruginit
-mufele
de conectare nu sunt sigilate
5.Planetare
-arborele
de conectare este indoit,rupt sau foarte ruginit
-pinionul
articulatiei din partea rotii este rupt
-planetara
este compusa din ”piese de schimb ” sau lipsesc articulatii
6.Alternatoare si demaroare
-carcasa
rupta sau fisurata,urechi de prindere rupte
-incomplete
sau cu piese componente lipsa
-coroziune
avansata
7.Turbosuflante
-incomplete
sau dezasamblate
-carcasa
deteriorata
-lipsa
ax
-carcasa
originala gravata ulterior sau cu carcase contrafacute
9.Injectoare
-Nu
trebuie sa prezinte urme de demontare
Pentru
informatii suplimentare va rugam sa ne contactati telefonic sau la adresa de
mail sercomcarmen@gmail.com
Cu
respect
Echipa
srcpieseauto.ro